Ažurirajte svoj preglednik
Preglednik koji koristite više nije podržan. Ažurirajte preglednik za najbolje iskustvo.
Awareness icon Dragi kupci, naša web stranica je upravo ažurirana. Dobro došli u novu verziju.
Prijava
(za registrirane kupce)
Kreirajte račun
Molimo unesite svoju e-mail adresu.
E-mail: Molimo unesite svoju e-mail adresu.
Na Vaš e-mail smo poslali poveznicu za podešavanje lozinke. Molimo slijedite upute.

Opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu samo „OUP”)

Prodavatelj:

MOB Interier s.r.o.

Sjedište: Opatovská 651/33, 911 01 Trenčín

OIB: 06928858815 PIB: 2022892454 PDV ID: SK2022892454

Tvrtka je upisana u Trgovački registar Okružnog suda Trenčín, odjel Sro, uložak br.22103/R

kontakt:  013 535 709   info@zondo.hr  

Podatci o banci: Erste banka.,  IBAN: HR96 2402 0061 1010 02911

 

 

 
Kupac

Kupac je osoba (fizička - potrošač ili pravna) koja je s prodavateljom sklopila kupoprodajni ugovor u svrhu isporuke robe koju je naručila na stranici www.zondo.hr. Kupac mora u narudžbi, odnosno prilikom registracije navesti točnu adresu isporuke, eventualno ostale kontaktne podatke.

 

1. Naručivanje robe

Kada kupac pošalje narudžbu putem odgovarajuće besplatne aplikacije na stranici www.zondo.hr, narudžba će se u sustavu prodavatelja registrirati kao prednarudžba. Prednarudžba za prodavatelja nije obavezujuća, služi samo za preciziranje zahtjeva kupca i predstavlja ponudu za sklapanje kupoprodajnog ugovora. Nakon slanja narudžba će biti obrađena, a na adresu e-pošte kupca prodavatelj će odmah poslati potvrdu o primitku narudžbe. Kupcu će se na navedenu adresu e-pošte u slučaju potrebe poslati svi ostali podaci u vezi s njegovom narudžbom. Nakon primitka narudžbe prodavatelj će u roku dva radna dana s kupcem stupiti u kontakt putem telefona, SMS-a ili e-pošte u svrhu sklapanja kupoprodajnog ugovora do čega će doći potvrđivanjem narudžbe. U skladu s OUP kupoprodajnim ugovorom smatra se kupoprodajni ugovor sklopljen između prodavatelja i kupca na temelju kojeg se prodavatelj kupcu obavezuje isporučiti robu dogovorene količine, kvalitete i u dogovorenom roku, prenijeti na njega vlasničko pravo, a kupac se obavezuje preuzeti robu i prodavatelju platiti dogovorenu kupoprodajnu cijenu u dogovorenom roku dospijeću plaćanja, uključujući i troškove za isporuku robe.

 
2. Otkazivanje narudžbe

Prodavatelj zadržava pravo otkazivanja narudžbe i to u slučaju ako narudžbu nije moguće obavezujuće potvrditi (pogrešni kontaktni podaci, nedostupnost, neodgovaranje na e-poštu...). Ako zbog rasprodaje zaliha ili nedostupnosti robe prodavatelj ne može kupcu isporučiti robu u roku dogovorenom u kupoprodajnom ugovoru ili određenom ovim uvjetima poslovanja ili po dogovorenoj kupoprodajnoj cijeni, prodavatelj je kupcu dužan ponuditi zamjensku robu ili mogućnost raskida kupoprodajnog ugovora (storniranje narudžbe).

Kupac ima pravo stornirati narudžbu i to u roku od 24 sata od njezina slanja. Ako dođe to takve situacije, kupac je dužan navesti svoje ime, kontakt, opis naručene robe i ove podatke poslati putem e-pošte na info@zondo.hr. Za ovakvo otkazivanje narudžbe prodavatelj ne obračunava penale ni bilo kakve druge naknade za otkazivanje narudžbe. Ako je kupac već platio djelomičan ili potpuni iznos kupoprodajne cijene, taj će mu iznos biti vraćen na adresu ili na račun u roku od 14 dana.

 
3. Cijene robe

Sve cijene navedene na internetskoj stranici www.zondo.hr navedene su s PDV-om, bez troškova dostave robe u skladu s točkom 4. odnosno 5. ovih OUP ili ostalih dodatnih usluga. Osim ako u ovim OUP nije drugačije navedeno, pod pojmom kupoprodajna cijena robe razumije se cijena navedena na internetskoj stranici www.zondo.hr nakon dodavanja troškova dostave robe u skladu s točkom 4. odnosno 5. ovih OUP. Nakon potvrde narudžbe kupoprodajna cijena postaje obavezujuća za prodavatelja. Sve akcije vrijede do rasprodaje zaliha, osim ako za konkretni proizvod nije drugačije navedeno.

Prodavatelj zadržava pravo bilo kada izmijeniti cijenu robe navedenu na bilo kojoj internetskoj stranici elektroničke trgovine kojom prodavatelj upravlja. Promjena cijene robe se ne odnosi na kupoprodajne ugovore sklopljene prije promjene cijene, bez obzira što još nije došlo do isporuke robe.

 
4. Uvjeti plaćanja

Predujam

Najčešće za naručenu robu ne tražimo plaćanje predujma, uz iznimku sljedećih slučajeva: predujam tražimo ako je riječ o narudžbi prema posebnim zahtjevima potrošača, robe proizvedene po mjeri ili robe posebno namijenjene jednom potrošaču (primjer je ovakvih individualnih zahtjeva odabir druge veličine, boje, druge tkanine presvlake, druge presvlake kao što je šarena kombinacija ili patchwork prikazane na našoj web-stranici). Predujam tražimo i za narudžbe u višem iznosu ili s većim brojem komada, netipičnim za jednog potrošača.

 

Mogućnosti plaćanja

Po preuzimanju:

Prodavatelj robu šalje na preuzimanje pravilno zapakiranu, kupac plaća tek prilikom preuzimanja.

Transakcija na račun:

Kupac za robu plaća unaprijed, roba se kupcu isporučuje tek nakon prijenosa kupoprodajne cijene robe na račun prodavatelja naveden u zaglavlju ovih OUP. Kao poziv na broj primatelja unesite broj svoje narudžbe, eventualno u napomenu unesite svoje ime.

Plaćanje karticom:

Global Payments

CardPay

 

Plaćanje je moguće karticama Visa, Mastercard ili Maestro. Nakon slanja narudžbe bit ćete preusmjereni na portal za plaćanje Global Payments gdje u sigurnom okruženju možete ispuniti broj kartice, rok valjanosti kartice, zaštitni kod, a ako je vaša kartica uključena u program 3-D Secure i lozinku.

5. Transport robe

Jamčimo isporuku izravno na adresu klijenta dogovorenu u kupoprodajnom ugovoru (bez unosa u stan). Mjesto preuzimanja robe (iznad 30 kg) je površina stajanja teretnog vozila, kod robe do 30 kg mjesto je preuzimanja prvi ulaz koji se može zaključati (ulaz u stambenu zgradu, vrata obiteljske kuće, odnosno granica zemljišta i sl.). Pročitajte više: Aktualni uvjeti transporta i cjenik.

Nakon pripreme robe naši će Vas djelatnici ili vozači kontaktirati 1 do 2 dana prije planirane dostave i s Vama dogovoriti termin dostave. Uzmite u obzir da je najavljeno vrijeme dostave samo orijentacijsko i može se razlikovati, npr. zbog neočekivanih prometnih situacija i sl.

Porezni dokument (račun) i jamstveni list isporučuju se s robom. 

Sve narudžbe iz našeg web shopa dostavljamo na dostavnu adresu kupca. Kupac je dužan navesti točnu adresu za dostavu i kontakt osobu koja će moći zaprimiti narudžbu. U slučaju da kupac iz raznih razloga ne može preuzeti narudžbu od dostavne službe, njegova je dužnost o tome odmah obavijestiti kurirsku službu na temelju SMS obavijesti koju dobije o isporuci. U slučaju da kurirska služba nije na vrijeme obaviještena o nemogućnosti preuzimanja robe od kupca, trošak sljedeće dostave snosi kupac koji će biti uključen u konačno pouzeće ili će se za ponovnu dostavu izdati dodatni račun.

Kontrola robe prilikom preuzimanja

 

Pošiljku može preuzeti bliski član obitelji (osim u slučaju obročnog plaćanja), odnosno druga ovlaštena osoba na navedenoj adresi ukoliko zna da očekuje pošiljku.U slučaju plaćanja pouzećem, kupac je dužan platiti ukupnu traženu sumu za robu na licu mjesta. Ukoliko se narudžba plaća unaprijed ili je u pitanju obročno plaćanje, vozač može zatražiti osobnu iskaznicu ili neki drugi identifikacijski dokument kako bi provjerio Vaš identitet.

 

Kupac mora pregledati pakete prije plaćanja i provjere robe.

U slučaju da postoje neka vidljiva vanjska oštećenja, napišite s dostavljačem zapis o oštećenju ili upišite sve postojeće činjenice u protokol za preuzimanje. A zatim je Vaša obaveza da nas obavijestite o ovoj situaciji.

Obaveza kupca je obavijestiti prodavatelja o svim vidljivim nedostacima u roku od dva mjeseca otkako je prvi put uočio kvar, ali u granici od dvije godine od dobivanja robe. 

Kasnije podnošenje reklamacije ovog tipa moći će se prihvatiti samo ako kupac dokaže da je roba bila oštećena u trenutku preuzimanja. Naš vozač, odnosno dostavljač ima obvezu da Vam pomogne provjeriti broj paketa i upisati ga u teretni list koji potpisujete prilikom preuzimanja pošiljke. Ovo je neophodno u slučaju da neki dio nije isporučen.

6. Isporuka robe i rok isporuke

Osim ako se prodavatelj i kupac u kupoprodajnom ugovoru nisu drugačije dogovorili, prodavatelj je kupcu dužan isporučiti robu prema dostupnosti proizvoda i radnim mogućnostima prodavatelja u što kraćem terminu, najkasnije do 30 dana od dana sklapanja kupoprodajnog ugovora. Ako prodavatelj nije ispunio svoju obavezu isporučiti predmet u roku iz prve rečenice, kupac će ga pozvati da isporuči predmet u produljenom odgovarajućem roku koji kupac predloži. Ako prodavatelj ne isporuči predmet ni u ovom produljenom odgovarajućem roku, kupac ima pravo raskinuti ugovor i prodavatelj je dužan kupcu vratiti već plaćeni iznos kupoprodajne cijene u roku od 14 dana od dostave raskida kupoprodajnog ugovora bezgotovinskom transakcijom na bankovni račun kupca koji kupac odredi, osim ako se ugovorne strane drugačije ne dogovore. Ugovorne su se strane dogovorile da se u slučaju prodaje robe izrađene prema posebnim zahtjevima potrošača, robe proizvedene po mjeri ili robe posebno namijenjene jednom potrošaču odgovarajućim produljenim rokom smatra 21 kalendarski dan.

Isporuka robe izvršit će se tako što će prodavatelj kupcu omogućiti rukovanje robom na mjestu isporuke. Prodavatelj nije odgovoran za utovar robe na prometno sredstvo kupca. Kupac snosi sve troškove i rizike povezane s daljnjim transportom robe. Kupac preuzima opasnost rukovanja robom u trenutku kada mu prodavatelj omogući rukovanje s robom. Kupac je dužan preuzeti robu u roku od 21 dana od obavijesti, osim ako se s prodavateljem nije drugačije dogovorio. Ako kupac ne preuzme robu ni u zamjenskom terminu o kojemu je obaviješten, prodavatelj ima pravo raskinuti ugovor. O tome će obavijestiti kupca.

Isporučena se roba može isporučivati pod nazivom drugačijim od navedenoga u internetskoj trgovini (npr. iz razloga promjene ili razlikovanja naziva kod proizvođača ili dobavljača trgovina na veliko) s time da kvaliteta, opis, karakteristike i izgled robe odgovara ponudi navedenoj u internetskoj trgovini, razlikuje se samo naziv robe.

Preuzimanjem robe na dogovorenom mjestu vlasničko pravo robe prelazi na kupca. Kupac koji ne zadovoljava definiciju potrošača navedenu u odredbi § 2 slovo a) zakona br. 250/2007 Zb. z. o zaštiti potrošača i o izmjenama zakona Nacionalnog vijeća Slovačke Republike br. 372/1990 Zb. o prekršajima u obliku kasnijih propisa (u daljnjem tekstu samo „Zakon”) stječe vlasničko pravo robe tek potpunim plaćanjem ukupne kupoprodajne cijene za robu.

Ukoliko se na prijedlog kupca roba bude isporučivala na specifičan način, rizik od slučajnog gubitka ili oštećenja robe prelazi na kupca u trenutku predaja robe prijevozniku.

 

7. Pravilnik o prigovoru potrošača (odgovornost za oštećenja)   

7.1. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato, a nedostatak postoji:

a) ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,

b) ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,

c) ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,

d) ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,

e) ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora, osim ako je prodavatelj upozorio kupca da uzorak ili model kojim se prodavatelj služi, prodavatelj koristi radi pobližeg prikaza proizvoda,

f) ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,

g) ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje mu je dao prodavatelj, osobito u oglašavanju ili označivanju,

h) ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i dio kupoprodajne cijene i obavio ju je prodavatelj,

i) ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj.

Kupac je upozoren da određeno obilježje stvari koje je predmetom ove kupoprodaje odstupa od kriterija koji se koriste za određivanje nedostataka navedenih u tč 4-7. ovog stavka.

 

Smatra se da od trenutka predaje stvari kupcu ili od trenutka pokušaja predaje stvari kupcu koju on ne može u tom trenutku primiti, rizik slučajne propasti ili oštećenja stvari pada na kupca. Ako je prijevoznik stvari bio izabran na prijedlog kupca, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na kupca u trenutku kada roba bude predana u posjed prijevozniku. Ako stvar treba instalirati ili montirati prodavatelj, a instalacija ili montiranje stvari predstavljaju dio kupoprodajne cijene i dio su kupoprodajnog ugovora, rizik prelazi na kupca u trenutku u kojem je dovršena instalacija odnosno montaža.

 

Ukoliko je kupac trgovac ili trgovačko društvo sukladno odredbama čl.3. Zakona o trgovačkim društvima. prodavatelj i takav kupac suglasno sasvim isključuju prodavateljevu odgovornost za materijalne nedostatke stvari. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari jedino ukoliko je kupac potrošač, sukladno odredbama čl.4. st.1. tč. 21. Zakona o zaštiti potrošača. Prodavatelj ne izdaje komercijalno jamstvo za svoje proizvode.

 

7.2. Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke stvari

a) ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati,

b) ako stvar nema posebna svojstva za koje je prodavatelj izjavio da ih stvar ima ukoliko kupac u obrascu za prigovor potrošača ne navede da je upravo zbog te prodavateljeve izjave kupio stvar ili ako ih je prodavatelj opovrgnuo do trenutka sklapanja ugovora,

c) ako kupac ne iskoristi svoje pravo na prigovor za materijalne nedostatke u roku ili ako se nedostaci pokažu nakon isteka roka

d) ako je oštećenje stvari mehaničko oštećenje koje je uzrokovao kupac,

e) ako je oštećenje stvari nastalo korištenjem stvari u uvjetima koji svojim intenzitetom, vlagom, kemijskim i mehaničkim utjecajima ne odgovaraju prirodnom okruženju robe,

f) ako je oštećenje stvari nastalo nestručnim rukovanjem, servisom ili nebrigom za stvar,

g) ako je oštećenje stvari nastalo oštećenjem stvari prekomjernim opterećenjem ili korištenjem u suprotnosti s uvjetima navedenima u dokumentaciji ili općenitim načelima uobičajenog korištenja robe,

h) ako je oštećenje robe nastalo oštećenjem robe neizbježnim i/ili neočekivanim događajima, oštećenjem vodom, vatrom, statičkom ili atmosferskom strujom ili drugim načinom utjecaja više sile ili slučajnim kvarom

i) ako je oštećenje robe nastalo nestručnom intervencijom ili intervencijom neovlaštene osobe na robi.

j) ako je oštećenje robe nastalo uobičajenim trošenjem stvari i smanjenje vrijednosti stvari kroz vremensko razdoblje

 

7.3. Ukoliko stvar ima vidljivi ili skriveni nedostatak, kupac je o tome dužan obavijestiti prodavatelja putem obrasca za prigovor potrošača koji se nalazi na internet stranici prodavatelja Zondo.hr i to u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Ukoliko je nedostatak bio poznat prodavatelju ili nije mogao ostati nepoznat, kupac ne gubi pravo da se pozove na neki nedostatak i kad nije ispunio svoju obvezu da u određenom roku obavijesti prodavatelja o postojanju nedostatka, a i kad se nedostatak pokazao tek nakon proteka dvije godine

 

7.4. Postoji li materijalni nedostatak na stvari za koje odgovara prodavatelj utvrdit će se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka. Ako se materijalni nedostatak na stvari pojavi u roku od godine dana od dana prijelaza rizika na kupca, a prodavatelj smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja predujmljuje prodavatelj, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja. Ako se materijalni nedostatak pokaže na stvari nakon godine dana od prijelaza rizika na kupca, ali ne kasnije od dvije godine od dana prijelaza rizika na kupca, troškove vještačenja predujmljuje kupac, a konačno ih snosi prodavatelj ili kupac, ovisno o rezultatu vještačenja.

 

7.5. Ukoliko se utvrdi da postoje materijalni nedostaci za koje odgovara prodavatelj, a kupac ga je uredno i pravodobno obavijestio o tim nedostacima, kupac ima pravo:

1. zahtijevati od prodavatelja uklanjanje nedostatka,

2. zahtijevati od prodavatelja predaju druge stvari bez nedostatka,

3. zahtijevati razmjerno sniženje cijene,

4. izjaviti da raskida ugovor.

Pored gore navedenih prava, kupac ima i pravo na naknadu štete. Ukoliko kupac želi ostvariti svoje pravo na uklanjanje nedostataka, kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca. Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca. Popravak ili zamjena stvari s nedostatkom provode se besplatno, u razumnom roku od trenutka kada je kupac obavijestio prodavatelja o nedostatku. Prilikom popravka ili zamjene kupac je obvezan staviti stvar na raspolaganje prodavatelju, a prodavatelj ju je obvezan preuzeti i snositi troškove preuzimanja. Kupac ostvaruje pravo na razmjerno sniženje cijene i raskid ugovora tek u slučaju ako prodavatelj nije uklonio ili je odbio ukloniti nedostatak ili je iz danih okolnosti očigledno da neće uspjeti ukloniti nedostatak u razumnom roku. U svakom slučaju, ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora Ukoliko kupac zahtijeva razmjerno sniženje cijene, cijena se snižava prema odnosu između vrijednosti stvari bez nedostatka i vrijednosti stvari s nedostatkom, u vrijeme sklapanja ugovora. Ukoliko kupac želi raskinuti ugovor kupac to može učiniti samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Tek istekom roka za ispunjenje ugovora kupac može izjaviti da se ugovor raskida. Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku. Raskidom ugovora obje su strane oslobođene svojih obveza, osim obveze na naknadu štete. U slučaju raskida ugovora, kupac je dužan omogućiti prodavatelju da preuzme stvar, a prodavatelj je dužan vratiti kupoprodajnu cijenu dobivenu s osnova ugovora, ali zadržava pravo umanjiti iznos koji vraća kupcu za iznos naknade od koristi koju je kupac imao od stvari ili za iznos za koji je umanjena vrijednost stvari ako kupac nije u mogućnosti vratiti stvar u cijelosti ili jedan njezin dio ili za drugi iznos u slučaju umanjenja vrijednosti stvari. Trošak vraćanja stvari prodavatelju snosi kupac. Kupac nema pravo raskinuti ugovor zbog nedostatka stvari kad je nemoguće vratiti prodavatelju stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio

 
 

Podnošenje reklamacije:

Obrazac za reklamacije pronaći ćete ovdje: Reklamacijski obrazac

Ako imate pitanja, kontaktirajte nas na info@zondo.hr ili na telefonski broj: 013535709

 

8. Raskid ugovora i povrat robe

8.1. Ako prodavatelj ne može ispuniti svoje obaveze koje proizlaze iz kupoprodajnog ugovora zbog rasprodaje zaliha, nedostupnosti robe ili ako je proizvođač, uvoznik ili dobavljač robe dogovorene u kupoprodajnom ugovoru prekinuo proizvodnju ili izvršio ozbiljne promjene koje su onemogućile ostvarenje ispunjavanja obaveza prodavatelja koje proizlaze iz kupoprodajnog ugovora ili zbog više sile ili ako ni uz sav trud koji je od njega moguće pravedno zahtijevati ne može isporučiti robu klijentu u roku određenom ovim uvjetima poslovanja ili po cijeni koja je navedena u narudžbi, prodavatelj je o toj činjenici dužan odmah obavijestiti kupca i ujedno je kupcu dužan ponuditi zamjensku robu ili mogućnost da kupac raskine kupoprodajni ugovor (stornira narudžbu). Ako kupac raskine kupoprodajni ugovor zbog razloga navedenih u ovoj točki ovih uvjeta poslovanja, uz iznimku zakonskih razloga u skladu s točkom 8.16. kada potrošač ne može raskinuti ugovor, prodavatelj je kupcu dužan vratiti već plaćeni predujam za robu dogovoren u kupoprodajnom ugovoru u roku od 14 dana od obavijesti o raskidu ugovora transakcijom na račun koji je kupac odredio.

8.2. Kupac ima pravo raskinuti kupoprodajni ugovor bez navođenja razloga u skladu s odredbom § 7 i dalje Zakona br. 102/2014 Zb. z. o zaštiti potrošača prilikom obavljanja prodaje na daljinu (u daljnjem tekstu samo „Zakon o zaštiti potrošača prilikom obavljanja prodaje na daljinu”) u roku od 14 dana od preuzimanja robe, odnosno od dana sklapanja ugovora o pružanju usluge ili ugovora o pružanju elektroničkog sadržaja koji se ne isporučuje na nosaču podataka, ako je prodavatelj pravovremeno i pravilno ispunio informacijske obaveze prema odredbi § 3 Zakona o zaštiti potrošača prilikom obavljanja prodaje na daljinu.

8.3. Kupac ima pravo u okviru ovog roka nakon preuzimanja robu raspakirati i testirati na sličan način kako je uobičajeno prilikom kupnje u klasičnoj fizičkoj trgovini, i to u opsegu potrebnom za utvrđivanje izgleda, karakteristika i funkcionalnosti robe. Kupac je odgovoran za svako oštećenje robe koje proizlazi iz rukovanja robe, osim onog koje je bilo neophodno kako bi se utvrdila priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

8.4. Rok za raskid ugovora počinje teći s danom kada kupac ili treća osoba koju je kupac odredio uz iznimku prijevoznika preuzme sve dijelove naručene robe

8.5. Raskid ugovora kupac mora učiniti u pismenom obliku na način koji ne može prouzrokovati sumnje da je došlo do raskida ugovora ili u obliku zapisa na drugom trajnom nosaču podataka ili pomoću obrasca koji čini prilog br. 1 (preuzmite ovdje) ovih uvjeta poslovanja. Rok za raskid ugovora smatra se ispoštovani ako je obavijest o raskidu ugovora poslana prodavatelju najkasnije posljednji dan roka prema Zakonu o zaštiti potrošača (članak 81. podčlanak 4.) prilikom obavljanja prodaje na daljinu.

8.6. Raskid kupoprodajnog ugovora prema prethodnoj točki ovih uvjeta poslovanja mora sadržavati informacije koje se zahtijevaju u obrascu za raskid kupoprodajnog ugovora koji čini prilog br. 1 ovih uvjeta poslovanja, posebno identifikaciju kupca, broj i datum narudžbe, točnu specifikaciju robe, način na koji kupac treba vratiti već primljenu robu, posebno broj računa i/ili poštansku adresu kupca.

8.7. Ako kupac raskine kupoprodajni ugovor, od početka se raskida i svaki dodatni ugovor povezan s kupoprodajnim ugovorom koji je kupac raskinuo. Od kupca nije moguće zahtijevati nikakve troškove ili druga plaćanja u vezi s raskidom dodatnog ugovora osim nadoknade troškova i plaćanja navedenih u članku 85 Zakona o zaštiti potrošača prilikom obavljanja prodaje na daljinu i cijene za uslugu ako je predmet ugovora pružanje usluge i došlo je do potpunog pružanja usluge.

8.8. Kupac je dužan bez nepotrebnog odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana raskida kupoprodajnog ugovora poslati robu na adresu upravitelja ili je predati prodavatelju ili osobi koju je prodavatelj ovlastio za preuzimanje robe. To ne vrijedi ako je prodavatelj predloži da robu preuzme osobno ili putem osobe koju je on ovlastio. Rok prema prvoj rečenici ove točke ovih uvjeta poslovanja smatra se ispoštovani ako je roba predana na prijevoz najkasnije posljednji dan roka.

8.9. Kupac je dužan prodavatelju dostaviti kompletnu robu, uključujući kompletnu dokumentaciju, neoštećenu, ako je moguće u originalnom pakiranju i nekorištenu.

8.10. Preporučujemo osigurati robu. Prodavatelj ne preuzima pošiljke pouzećem. Prodavatelj je dužan, uz iznimku slučajeva navedenih pod točkom 8.18, bez nepotrebnog odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana dostave obavijesti o raskidu ugovora kupcu vratiti sva potraživanja koja je od njega primio na temelju kupoprodajnog ugovora ili u vezi s njime, uključujući troškove za transport, isporuku i poštarinu te ostale troškove i naknade. Prodavatelj nije kupcu dužan vratiti potraživanja prema ovoj točki ovih uvjeta poslovanja prije nego što mu se roba isporuči ili dok kupac ne dokaže da je robu vratio prodavatelju, osim ako prodavatelj ne predloži da će osobno ili putem osobe koju je ovlastio preuzeti robu.

8.11. Kupac snosi troškove povrata robe prodavatelju ili osobi koju je prodavatelj ovlastio za preuzimanje robe. To ne vrijedi ako je prodavatelj suglasan da će ih snositi sam ili ako nije ispunio obavezu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (članak 84, podčlanak 4) prilikom obavljanja prodaje na daljinu. Prilikom povrata robe kupac je dužan robu adekvatno zapakirati kako ne bi došlo do oštećenja tijekom transporta kurirske tvrtke. Preporučamo korištenje originalnog pakiranja, ako nije moguće onda pakiranje slično originalnom pakiranju (deblji karton, preporučamo najmanje 3 sloja na uglovima i otvorenim dijelovima proizvoda sklonim oštećenju/grebanju, ojačanje kutova i nogu, mjehurić folija i ostali slični materijali koji mogu na odgovarajući način zaštiti robu tijekom transporta kurirske službe). U slučaju da je kupcu isporučena roba u demontaži obaveza kupca je da robu također vrati u demontaži. U slučaju povratka oštećene ili nepotpune robe vraćeni iznos na račun se može umanjiti za troškove potrebne za popravku i vraćanje proizvoda u prvobitno stanje.

8.12. Kupac je odgovoran samo za smanjenje vrijednosti robe koje je nastalo kao posljedica rukovanja robom koje je izvan okvira rukovanja potrebnog za utvrđivanje karakteristika i funkcionalnosti robe. Potrošač nije odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako prodavatelj nije ispunio informacijsku obavezu o pravu potrošača na raskid ugovora u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (članak 84, podčlanak 7) prilikom obavljanja prodaje na daljinu.

8.13. Prodavatelj je kupcu dužan vratiti kupoprodajnu cijenu za robu na jednak način koji je kupac koristio prilikom plaćanja, osim ako se s kupcem ne dogovori za drugačiji način vraćanja plaćanja bez da se kupcu u vezi s time naplaćuju dodatne naknade.

8.14. Ako kupac raskine ugovor i prodavatelju dostavi robu koja je korištena, oštećena ili nepotpuna, kupac se obavezuje prodavatelju nadoknaditi:

 

a) vrijednost za koju se smanjila vrijednost robe u skladu sa Zakonom o obaveznim odnosima (članak 1085) u stvarnom iznosu

b) troškove koji su za prodavatelja nastali u vezi s popravkom robe i njezinim povratom u prvobitno stanje izračunano prema cjeniku za servis robe nakon isteka jamstvenog razdoblja.

 

Kupac je u skladu s ovom točkom uvjeta reklamacija i poslovanja prodavatelju dužan platiti naknade najviše u visini razlike između kupoprodajne cijene robe i vrijednosti robe u trenutku raskida kupoprodajnog ugovora.

8.15. U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (član 86) prilikom obavljanja prodaje na daljinu kupac ne može raskinuti ugovor čiji su predmet:

prodaja robe izrađene prema posebnim zahtjevima potrošača, robe proizvedene po mjeri ili robe posebno namijenjene jednom potrošaču,

prodaja robe u zaštitnom pakiranju koju nije primjereno vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i čije je zaštitno pakiranje nakon isporuke oštećeno,

prodaja zvučnih zapisa, slikovnih zapisa, zvučno-slikovnih zapisa ili računalnog softvera koji se prodaju u zaštitnom pakiranju, ako je potrošač otvorio pakiranje,

pružanje elektroničkog sadržaja na drugi način osim na nosaču podataka, ako je njegovo pružanje započelo izričitom suglasnošću potrošača. Potrošač izjavljuje da je temeljito poučen o tome da izražavanjem te suglasnosti gubi pravo na raskid ugovora,

pružanje usluge (unos, montaža) ako je njezino pružanje započelo suglasnošću potrošača. Potrošač izjavljuje da je temeljito informiran o tome da izražavanjem suglasnosti gubi pravo na raskid ako je došlo do potpunog pružanja usluge.

8.16. Odredbe čl. 8 ovih uvjeta poslovanja izričito ne vrijede za subjekte koji ne ispunjavaju definiciju potrošača navedenu u Zakonu o zaštiti potrošača.

8.17. Ako potrošač raskine ugovor ili na drugi način ne ispuni svoje obaveze (na primjer, odbije preuzeti robu, odbije platiti kupoprodajnu cijenu, navede neistinite podatke i slično), a predmet je kupoprodajnog ugovora roba navedena pod točkom 8.15. za koju član 86 Zakona o zaštiti potrošača prilikom obavljanja prodaje na daljinu utvrđuje da kupac ne može raskinuti ugovor, predujam koji je klijent platio smatra se sankcijom za kršenje ugovora.

9. Zaštita osobnih podataka

Podatke o obradi osobnih podataka pronaći ćete na web-stranici u odjeljku Zaštita osobnih podataka. Kupac je svjestan da je prodavatelju dužan pružiti osobne podatke u točnom i istinitom obliku i da je dužan prodavatelja obavijestiti o svakoj promjeni svojih osobnih podataka. Kupac potvrđuje da su osobni podaci koje je pružio točni.

10. Alternativno rješavanje sporova

Ako kupac-potrošač nije zadovoljan rješenjem reklamacije prodavatelja ili ako se kupac-potrošač obrati prodavatelju sa zahtjevom za popravak i nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj riješio njegovu reklamaciju ili ako smatra da je prodavatelj povrijedio njegova prava, kupac-potrošač ima pravo obratiti se prodavatelju sa zahtjevom za popravak. Ako prodavatelj na ovakav zahtjev odgovori niječno ili na njega ne odgovori u roku od 30 dana od dana njegova slanja, kupac-potrošač ima pravo podnijeti prijedlog za početak alternativnog rješavanja spora subjektu alternativnog rješavanja sporova. Subjekt alternativnog rješavanja sporova je Slovačka tržišna inspekcija, Bajkalská 21/A, P.O.BOX br. 29, 827 99 Bratislava, odnosno druga odgovarajuća pravna osoba upisana u registar subjekata alternativnog rješavanja sporova koji vodi Ministarstvo gospodarstva Slovačke Republike (ODR platforma). Kupac-potrošač ima pravo odabrati kojem će se subjektu alternativnog rješavanja potrošačkih sporova obratiti.

 

11. Zaključne odredbe

Ovi OUP neodvojivi su dio kupoprodajnog ugovora. Ako neka odredba kupoprodajnog ugovora ili OUP postane nevažeća, neučinkovita ili neprovediva, time valjanost ostalih odredbi ostaje netaknuta u punom opsegu. Prodavatelj će u tom slučaju zamijeniti predmetnu odredbu valjanom, učinkovitom i provedivom odredbom koja će u čim većoj mjeri odgovarati svrsi i smislu predmetne odredbe. Ako dođe do neslaganja između ovih OUP i odredbi kupoprodajnog ugovora, prednost imaju odredbe kupoprodajnog ugovora. Pravni odnosi koji nisu uređeni u ovim OUP vode se odgovarajućim odredbama pravnog poretka Slovačke Republike, posebno Građanskog zakona i Zakona o trgovačkim društvima. Bilo kakvi sporovi između ugovornih strana koji proisteknu iz kupoprodajnog ugovora ili u vezi s njime, rješavat će se, ako to bude moguće, na miran način. Ako tijekom primjerenog roka ne bude postignuto mirno rješenje, sporovi će se rješavati pred odgovarajućim općim sudom Slovačke Republike. Prodavatelj ima pravo jednostrano i bez suglasnosti kupca promijeniti OUP. Ovi OUP gube valjanost i učinkovitost danom stupanja na snagu novih OUP. Promijenjeni OUP ne odnose se na kupoprodajne ugovore sklopljene u trenutku valjanosti prethodnih OUP.

Prikaz robe u boji na zaslonu ne mora točno odgovarati stvarnim nijansama boje kako će ih kupac vidjeti u stvarnosti. Između ostalog, prikaz nijansi boja ovisi i o kvaliteti zaslona, odnosno drugog korištenog uređaja za prikaz.

Prodavatelj zadržava pravo na promjenu ovih općih uvjeta poslovanja. Obaveza pisane obavijesti o promjeni općih uvjeta poslovanja ispunjena je navođenjem na internetskoj stranici www.zondo.hr.

 

Sva roba klijentu se isporučuje u rastavljenom stanju (demontirana) i namijenjena je za samostalnu montažu prema priloženoj uputi te ne zahtijeva visoko stručno zanatsko iskustvo, osim ako uz proizvod nije drugačije navedeno. Uputa za sastavljanje dio je pakiranja.

 

Ovi OUP stupaju na snagu dana 6. 6. 2019. i u potpunosti zamjenjuju prethodne OUP.

 

Prilog br. 1 – Obrazac za raskid ugovora

 

Najveća e-trgovina
namještaja
Dostava za narudžbe iznad
399 € besplatno
41 394 kom
namještaja u skladištu
Povrat u roku
od 60 dana
Sigurna kupovina
Zaštita vaših podataka nam je veoma bitna
Kolačići Vam pomažu da brzo pronađete ono što želite i uštedite vrijeme. Ovisno o tome kako koristite našu stranicu, prilagođavamo sadržaj i prikazujemo Vam najbolje proizvode. Klikom na gumb "Prihvaćam" pristajete na korištenje svih kolačića i sve ostaje kako ste navikli.
Uzmite kolačić i osjećajte se kao kod kuće :)
Potrebni kolačići
Potrebni kolačići
Kolačići su neophodni za funkcioniranje naše web stranice.
Marketinški kolačići
Marketinški kolačići
Kolačići se koriste za analizu posjetitelja naše stranice. Zahvaljujući njima, i mi i naši partneri Vam možemo ponuditi relevantne personalizirane proizvode na temelju vašeg ponašanja, preferencija i kupnje.
Statistički kolačići
Statistički kolačići
Kolačići nam pomažu razumjeti kako posjetitelji koriste našu stranicu. Ovi kolačići su anonimni i ne mogu se posebno dodijeliti posjetitelju
Funkcionalni kolačići
Funkcionalni kolačići
Kolačići nam omogućuju pamćenje vaših osnovnih izbora i poboljšavaju udobnost korisnika.