Ažurirajte svoj preglednik
Preglednik koji koristite više nije podržan. Ažurirajte preglednik za najbolje iskustvo.
Izbor do 50.000 proizvoda
Povrat robe do 60 dana
Brza besplatna dostava iznad 399€
Prijava
(za registrirane kupce)
Kreirajte račun
Molimo unesite svoju e-mail adresu.
E-mail: Molimo unesite svoju e-mail adresu.
Na Vaš e-mail smo poslali poveznicu za podešavanje lozinke. Molimo slijedite upute.

Obrazac za reklamaciju

Jeste li znali da...?
99% manjih oštećenja namještaja (npr. ogrebotina, udaren rub) rješavamo zamjenom oštećenog dijela novim? Namještaj možete tijekom postupka reklamacije sastaviti i koristiti. Ne morate čekati obradu reklamacije, nakon isporuke novog dijela ćete kod kuće ponovno namontirati dijelove.

Kako ispravno ispuniti obrazac za reklamaciju?

  • Ispravno ispunite sve potrebne podatke kako biste ubrzali cjelokupni postupak rješavanja reklamacije.
  • Broj narudžbe ćete pronaći u e-mailu s potvrdom narudžbe ili u gornjem desnom kutu fakture koju ste dobili uz robu.
  • Što točnije opišite kvar kako bismo mogli započeti s rješavanjem Vaše reklamacije što je brže moguće. Prema uputama za montažu identificirajte kod oštečenog dijela ili dijela koji nedostaje.
  • Uz reklamaciju priložite detaljne fotografije problema ili općeniti prikaz namještaja.
  • Ako trebate savjet, kontaktirajte nas na broj telefona 013 535 709 (Po-Pet: 8:00 - 20:00)
1
Ispunite obrazac za reklamaciju
Prezime * Unijeti u obliku "Prezime"
Ime * Unijeti u obliku "Ime"
E-mail: * Unesite e-mail u ispravnom formatu
Telefon: * Zadajte Telefón v správnom tvare
Broj narudžbe * Obavezni podaci
2
Vrsta kvara: *